17 Temmuz 2018 Salı
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

123»
  • Abdullah YILDIZ
  • Manevi Dirilişimizin Mimarları İmam Hatip Nesli
    Yaz tatili dolayısıyla Adana-Samsun hattında gerçekleştirdiğim sıla-i rahim ziyaretleri vesilesiyle ortak sılamız, mektebimiz, ocağımız, yuvamız olan imam-hatip okullarından birlikte mezun olduğumuz gönül dostlarım ve dava arkadaşlarımın bir kısmı ile de hasret giderip hasbihal etme fırsatları bulduk...

    17 Temmuz 2018 Salı 10:11Devamını Oku →
  • Muhammed (s.a) Suresinden Güncel Dersler
    Sadece Şehr-i Ramazan’da değil, ömür boyu okumamız gereken Kur’ân, iman-küfür mücadelesinin dünden bugüne ve yarına değişmeyen ve değişmeyecek olan yasalarını bütün açıklığıyla ortaya koyar. Muhammed (s.a) suresi, bu yasalardan bazılarına dikkat çeker. Kısa alıntılar ve yorumlarla paylaşalım:

    10 Temmuz 2018 Salı 12:15Devamını Oku →
  • Seçimi ve Abdülmetin Hocamı Doğru Okumak
    Öncelikle, 24 Haziran Seçimi ile ortaya çıkan tabloyu; kadim ferasetinegüvenmemiz gereken halkımızın seçimde “ne dediğini”doğru okuyup anlamaya çalışmalıyız. Milletimiz:

    26 Haziran 2018 Salı 10:21Devamını Oku →
  • Süleymaniye’de bayram sabahı
    “Merhaba ey Şehr-i Ramazan, merhaba!”ilahileri ile başladığımız bir mübarek Ramazan ayını daha geride bırakıyoruz. Şimdi ise “Elveda ey Şehr-i Ramazan, elveda!”ilahileri söylüyoruz…

    12 Haziran 2018 Salı 10:39Devamını Oku →
  • Sözün en güzeline uymak
    “Kur’ân Ayı”Ramazan-ı Şerif’te, mideler yeme-içmeye kapalı ama kalpler Allah’a açık iken “Sözün En Güzeli”olan Kur’ân-ı Kerim’i okumak, anlamak ve hayatın bütün alanlarını Kelâmullah’ın ilkeleri doğrultusunda düzenleme gayreti içinde olmak, her Müslüman’ın kaçınılmaz görevlerindendir.

    05 Haziran 2018 Salı 09:44Devamını Oku →
  • Oruçla ve namazla yardım dilemeye devam
    Millet ve ümmet olarak, şer güçlerin topyekûn saldırılarına uğradığımız; Filistin’de katliamların sürdüğü ve ülkemizin her taraftan kuşatıldığıbir süreçte Yüce Rabbimizin şu talimatına sıkıca sarılarak sabır(direnç/oruç) ve namaz ile yardım dilemeye hep birlikte devametmeliyiz:

    29 Mayıs 2018 Salı 11:34Devamını Oku →
  • “Müminlerin en amansız düşmanları Yahudilerdir”
    Maide suresinin 82. âyetinde şöyle buyuruluyor: “İnsanlar içinde müminlerin en amansız düşmanlarının Yahudiler ve müşrikler olduğunu göreceksin...”

    22 Mayıs 2018 Salı 10:25Devamını Oku →
  • Kudüs ümmetin birlik ve diriliş vesilesi olacak
    (Sehven yanlış giren eski bir yazımdan dolayı özür diliyor, yeni yazımı takdim ediyorum.)

    17 Mayıs 2018 Perşembe 09:48Devamını Oku →
  • “Sabırla ve namazla Allah’tan yardım dileme” vakti
    ABD Şeytanı ve işbirlikçilerinin kuzey Suriye’de Türkiye ve İslâm ümmeti aleyhine kurduğu tuzakları bozmaya yönelik Afrin Harekâtının başarıyla sonuçlanması için yürekten dua ediyoruz.

    17 Mayıs 2018 Perşembe 09:47Devamını Oku →
  • Kalp-dil-göz orucu da tutmaya hazır mıyız?
    Haftaya bugün Şehr-i Ramazan’ın ilk günü ve Allah rızası için oruçtutmaya başlayacağız inşaallah.

    07 Mayıs 2018 Pazartesi 15:14Devamını Oku →
Back To Top