11 Aralık 2018 Salı
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

1234567891011»»»
  • Ali Rıza DEMİRCAN
  • Marka Putuna Tapar Olmak da Cehennemlik Günahdır
    Put denince benim aklıma Hübel, Lat, Menat ve Uzza gelir. Birilerinin aklına da Pagan Yunan’ın (hâşâ)tanrıları ve tanrıçaları olan putlar gelebilir. Bu putlara tapar insanlar pek çoktu. Taştan, madenden ve ahşaptan yapılı bu putların fiziksel varlıkları vardı. Allah’a ortak koşma somuttan soyuta değişim gösterince yeni yeni putlar türetildi.

    07 Aralık 2018 Cuma 17:20 Devamını Oku →
  • SEN MİSİN KRAL ÇIPLAK DİYEN
    Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi DekanıÖnce haberi okuyalım:Prof. Dr. Mehmet Karalı: "İLAN EDİYORUM, Aile hayatına yönelik bazı politikaları YANLIŞ buluyorum. İyi bir çocuk yetiştirmek, iyi bir ev hanımı olmak Bakan ya da Başkan olmaktan veya Başarılı! bir iş kadını olmaktan çok daha elzemdir. Yerel seçimde hiç bir Kadın Belediye Başkanı Adayına OY VERMEYECEĞİM” demişti. Gelen tepkiler üzerine dekan tweetini çekerek istifa etmişti. İstifa"Kamuoyuna saygıyla duyuruyorum; medeni ve siyasi haklarını kullanma ehliyetine sahip bir birey olarak, tamamen düşünce özgürlüğü sınırları içinde sosyal medya üzerinden açıkladığım bir görüşüm üzerinden verilen ölçüsüz tepkiler bağlamından koparılmış, yorumlar ve zorlamalı çıkarımlar şahsımla sınırlı kalmayıp, bağlı bulunduğum kurumumu ve şehrimi yıpratma boyutuna ulaşmıştır. Temsil ettiğim makamın sorumluluğu bu fütursuz saldırılara cevap vermeme mani olduğundan yürütmekte olduğum idari görevlerimden istifa ediyorum."

    06 Aralık 2018 Perşembe 15:51 Devamını Oku →
  • BEDENSEL ÖZÜRLÜLERİMİZ DE SORUMLU VE GÖREVLİDİR
    Oranlar farklı olsa da bütün toplumlar gibi toplumumuzda da bedensel özürlüler vardır. Büyük çoğunluğunu görme, işitme, konuşma, yürüme ve düşünme özürlülerinin oluşturduğu bedensel özürlüler, ilgilenilmesi gereken ve sayısal yoğunluğu da olan toplumsal kesimimizdir.

    05 Aralık 2018 Çarşamba 14:25 Devamını Oku →
  • Asıl felaket manevî özürlülüktedir
    Problemlerinin çözümü ve ihtiyaçlarının karşılanmasında özürlülerin kendileri gibi bizler de sorumluyuz.

    04 Aralık 2018 Salı 13:14 Devamını Oku →
  • Hz.Muhammmed’in Merhamet Kaynaklı Ahlâkı
    a. O, alemlere rahmet elçisi olarak gönderilmiş bir Peygamber olarak kendisini rahmet Peygamberi olarak niteliyor ve merhameti İslâm'ın ahlak değerlerinin özü ve özeti olarak görüyordu.

    02 Aralık 2018 Pazar 08:24 Devamını Oku →
  • BEN DE AİLE HAYATINA YÖNELİK BAZI POLİTİKALARI YANLIŞ BULUYORUM
    Erbakan Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Karalı gibi ben de aile hayatına yönelik bazı politikaları yanlış buluyorum. İzlenen politikaların aile hayatımızı çökertici nitelikte görüyorum. İlgili tesettürlü hanım bakanımızın beyanları üzerine kaleme aldığım yazımı sunuyorum.

    02 Aralık 2018 Pazar 08:04 Devamını Oku →
  • Hz.Muhammed’in Ana Sünneti İnsan Onuruna Saygıydı
    Onun önceki yazılarımızda  sayılan özelliklerini insana saygısı olarak değerlendirebiliriz. Ama biz konuya daha özel bir pencereden de bakabiliriz.

    01 Aralık 2018 Cumartesi 08:55 Devamını Oku →
  • Allah Bankalaşan Finans Kurumlarının Cezasını Versin
    Yazımızın başlığını “Allah Bankalaşan Finans Kurumlarının Belasını Versin” şeklinde koymuştum, bela kelimesini ceza kelimesi ile değiştirdim. Vurguyu hafifletmekle iyi mi ettim bilmiyorum. 

    30 Kasım 2018 Cuma 10:49 Devamını Oku →
  • Hz. Muhammed Kur’ân İle Güzelliklere Çağıran Elçiydi V
    Çevresel estetikten yoksun şartlarda doğup büyüyen ve yetişkin olan Sevgili Peygamberimizi güzele ve güzelliklere sevdalı bir yüce şahsiyet olarak görüyoruz. O, "Allah güzeldir güzelliği sever."[7] buyurarak güzelliği hayatın merkezine oturtuyordu. "Allah bütün sözler, davranışlar ve işlerin güzelleştirilmesini görevleştirdi."[8] buyurarak da güzelliğe yönlendiriyordu.

    29 Kasım 2018 Perşembe 08:20 Devamını Oku →
  • Hz. Muhammed de Sorumlu Bir Kuldu IV
    Hz. Muhammed Nebiydi/Resüldü, ama kuldu, kulca yaşamakla yükümlüydü. Kur'ân'ın buyrukları onu da bağlıyordu. 

    28 Kasım 2018 Çarşamba 10:47 Devamını Oku →
Back To Top