25 Eylül 2018 Salı
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

123»
  • Hakan ÇIRAK
  • Sen hangi örgüttensin?
    İnsanlar yaratılış itibari ile birbirinden çok farklıdır. Hani bu farklılıklar bedenine dahi yansımıştır. Birinin parmak izi diğerininki ile aynı değil. Göz retinası, DNA'sı her insanın farklı. İşte bunun gibi insanların ferdî planda heyecanları, fikirler ve algıları da birbirinin aynı değildir. Bu farklılıklar ise insanın tuttuğu takımı, oy vereceği partiyi, dahil olacağı sivil toplum örgütünü, intisap edeceği tarikatı ve cemaati, iman ettiği dini belirler. Bizi yaratan ve kodlayan Allah (cc)'ın Kur'an-ı Kerîm'de çokça vurguladığı üzere eğer bizler akletmez, muhakeme etmez ve basiretli davranmaz isek, kuru heyecan ile yaptığımız tercihler bizleri uçuruma götürebilir. Eğer aklımızı kullanmaz ve hak ile batılın ayrımını yapmaz isek, başkalarının önümüze attığı tılsımlı sloganların peşinden koşar -hafizanallah- hem bu dünyamızı hem de ahiretimizi mahvedebiliriz.

    14 Haziran 2018 Perşembe 09:08 Devamını Oku →
  • Ey siyasîler! Milleti germeyin
    Her seçim gibi, önümüzdeki 24 Haziran seçimi de memleketimiz ve milletimiz için çok ehemmiyet arz ediyor. Kim seçilirse seçilsin, seçilen aday hepimizin içinde bulunduğu aynı gemiyi idare edecek. Zira hepimiz bu memleketin evlatlarıyız ve vatanını, milletini seven bizlerin gidecek ikinci bir yeri yok.

    29 Mayıs 2018 Salı 11:36 Devamını Oku →
  • Türkiye’de ziraatin bittiğinin delili: Şeker fabrikaları
    Çok değil, bundan 4-5 sene evvel Anadolu’da bir kasabada eşraftan ve Devlet erkanından bazı kimselerle şöyle bir yürüyüş yapalım dedik.

    28 Mart 2018 Çarşamba 12:12 Devamını Oku →
  • Otoyol ve köprü ücretleri yapılan hizmetleri gölgeliyor
    Her fırsatta ifade ettiğimiz üzere, memleketimiz son on beş senede, tarihinde hiç görmediği kadar muazzam hizmetlere şahit oluyor. Devletimizin hizmette yap-işlet-devret modelini son on senedir etkin olarak kullanması otoyol, köprü ve tünellerin sayısının artmasına ciddi ivme kazandırdı. Bu usule göre otoyollar, tüneller ve köprüler Devlet tarafından özel teşebbüse yaptırılıyor, fakat Devlet özel teşebbüse para vermiyor. Bunun yerine hizmeti inşa eden firmaya o hizmeti işletme, yani vatandaştan para tahsil ederek o hizmeti idare etme yetkisi veriliyor. Sonra özel teşebbüsün işletme süresi bitince hizmetin işletilmesi Devlete terk ediliyor. Bu usülde hem millet hizmetle buluşuyor hem de Devletin cebinden para çıkmamış oluyor.

    21 Mart 2018 Çarşamba 10:28 Devamını Oku →
  • Mehmetçik Kudüs’e...
    Yarım asrı aşkın bir süreden beri İslam coğrafyasının bağrına hançer gibi saplı duran İsrail terör şebekesi, dünyanın gözünün içine baka baka zulmüne devam ediyor. İkinci Dünya Savaşı’nın sun'î mağduriyetinin oluşturduğu atmosferden ve Müslümanların başsız bırakılmasından faydalanan Siyonistler önce sivil iskân hamleleri ile sonra da siyasi adımlarla, neticeten de devlet (!) olarak geldi saplandı İslamın kalbi Kudüs’e... Kudüs ki ilk kıble... Kudüs ki miracın eşiği... Kudüs ki Hz. Ömer’in adaletine sulh içinde teslim olan mukaddes... Kudüs ki Selahaddin’in emaneti... Kudüs ki dedem Yavuz’un hilafet şiarı... Kudüs ki Abdülhamid’in canını siper ettiği mânâ cephesi... 

    26 Aralık 2017 Salı 10:59 Devamını Oku →
  • Ruhuna Fatiha İstanbul!
    Ne diyordu divan şairimiz Nedim bu güzel şehir için:

    07 Kasım 2017 Salı 11:13 Devamını Oku →
  • Bize ne Amerika’dan!
    Son günlerde gündemde mühim yer işgal eden Amerika ile aramızdaki vize krizi, rahmetli Erbakan Hoca’nın şu meydan okuyan cümlesini akıllara getiriyor: Bize ne Amerika’dan... Esasen bu meydan okuma son yüz elli senedir bir devlet politikası haline getirilmediği içindir ki, bugün bu coğrafya volkan gibi kaynamaktadır. Kaynamaktadır çünkü Batı hiçbir zaman unutmadı. Selahaddin’in Kudüs’ü almasını, Türklerin Anadoluya yerleşmesini, Kostantinapolis’in İstanbul olmasını, ecdadın Viyana kapılarına kadar uzanmasını asla hazmedemedi. Asrın akışına yön veren kara kanın (petrolün) ilim ve teknikte temayüz etmiş Batının değil de geri kalmış, sefil Doğunun hudutlarında kalmasını kabullenemedi (!)

    12 Ekim 2017 Perşembe 12:08 Devamını Oku →
  • Irak’ın kuzeyine müslümanca bakış
    Biz Müslümanlar önümüze gelen her meselede İslamî zaviyeden bakmak zorundayız. Bugün gündemde mühim bir yere sahip olan Kuzey Irak Meselesi’ne de bu cihetle bakmalıyız. Bölge ilk olarak bizim hakimiyetimize nasıl girdi, nasıl idare edildi, nasıl elimizden çıktı ve bu bölge neden Türkiye’yi alakadar ediyor sorularının cevabını bilmek mecburiyetindeyiz, aksi halde meseleye hissi yaklaşımların ötesinde bakmamız mümkün olmaz.

    25 Eylül 2017 Pazartesi 15:58 Devamını Oku →
  • Ölüm rabıtası
    Her sabah olduğu gibi bu sabah da devasa Çağlayan Adliyesi’ndeki mütevazı odama, mutad mesaimi icra etmek için girdim. Daha ben gelmeden masamın üzeri dosya yığınları ile dolmuş.

    21 Ağustos 2017 Pazartesi 11:31 Devamını Oku →
  • Evet, birlik olmalıyız.. Ama nasıl?
    Kurtuluşumuzun tek çaresi, öncelikle Batılı olmadığımızı kabul etmekten geçiyor. Biz batılı değil, Doğuluyuz. Batı gibi giyinsek de, onlar gibi evlerimiz arabalarımız olsa da, dilimizi değiştirip onların dilini konuşsak da biz Doğuluyuz. Batı, bu toprakları itirazsız olarak onlara teslim etmediğimiz sürece bizi birbirimize düşürmeye, bizi katletmeye, bu coğrafyada kan akıtmaya devem edecek.

    06 Haziran 2017 Salı 12:01 Devamını Oku →
Back To Top