18 Ekim 2017 Çarşamba
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Youtube

12»
  • S. Nazif KALAYCI
  • Çağımız milli eğitim ilkeleri 2
    Türkiye’nin ihtiyacı olan Milli Eğitim sıçramasında düşünülmesi gereken temel özellikler neler olmalıdır?

    11 Ekim 2017 Çarşamba 10:39Devamını Oku →
  • Çağımız milli eğitim ilkeleri 1
    Türkiye’nin ihtiyacı olan Milli Eğitim sıçramasında düşünülmesi gereken temel özellikler neler olmalıdır?

    10 Ekim 2017 Salı 14:59Devamını Oku →
  • “Allah-düşmanı” sineması
    Sinema sanatının din karşıtında kullanılmasında ileri boyutlara geçilmiştir. Müslüman toplumlarda Allah’a açıkça hakaret eden ve iftira eden, çocukları Allah inancından uzaklaştıracak fantastik filmlerin yaygınlaştılmasına seyirci kalınmaktadır.

    08 Ağustos 2017 Salı 10:32Devamını Oku →
  • Ülkemizdeki farklılıklar
    Ülkemizde hangi etnik gruplar ve hangi dinler var? Bazen tartışmalardan kafamızı kaldıramadığımızdan zenginliklerimizi unutabiliyoruz.

    05 Ağustos 2017 Cumartesi 11:34Devamını Oku →
  • Giydirdiler etrak-ı bi-idrak gömleği
    Türki topluluklar birbirini ne kadar anlıyor, izliyor? Türkler eskiden de birbirini anlayamaz durumda mıydı, yoksa bu suni olarak mı gerçekleşti? Bir Anadolulu bir Özbek kardeşiyle anlaşabilir mi? Türklerin kendi aralarında konuşabilmesi için ne gerekiyor? Giydirilen bu deli gömleğinden nasıl kurtuluruz? Neden son 28 senede kurtulmadık?

    19 Haziran 2017 Pazartesi 09:59Devamını Oku →
  • İslam dünyası ne konuşuyor?
    Bin parçaya ayrılmış ve en ücra köşedeki noktalarda bile birbirinden uzaklaştırılmaya çalışılan Müslüman dünyası hangi dili konuşuyor, hangi dillerde birbiriyle anlaşıyor, bu dillerin tarihçesi ve birbirine yakınlığı ne kadar? İki milyara yaklaşan Ümmet-i Muhammed’in lisanına yazımızda göz atıyoruz.

    17 Haziran 2017 Cumartesi 13:20Devamını Oku →
  • Millete oynanan tiyatro
    Türkiye’de Tiyatro sanatının yegane işlevi islamsızlaştırma aracı olmaktır. Bunu dışında sanatsal bir yeri bulunmamakta, propaganda olarak kullanılmaktadır. Toplumun İslam’dan uzaklaştırılmasında sinemadan daha yakın bir etki bırakmak suretiyle önemli tahribatı olan, hemen her oyunda doğrudan din karşıtlığının işlendiği Türk tiyatrosunun bir güzel sanat olarak baştan yapılanması gerekiyor.

    17 Haziran 2017 Cumartesi 10:33Devamını Oku →
  • Bugünün Mustafa Kemal’i
    Türkiye’de çeşitli kesimlerin niyaz ettiği gibi yeni bir Mustafa Kemal çıkabilir mi? Mustafa Kemal bugün çıksa, aynı düşünce ve yöntemlerle bugünkü toplumda karşılığı olur muydu, baları elde edebilir miydi?

    16 Haziran 2017 Cuma 16:45Devamını Oku →
  • Ordu oldu hindi
    Hindistan’daki Müslüman devletlerin Türklerin ağırlıkta olduğu ordularının dili olan Urdu, bu ülkede barışın sağlanması ve İslam’ın gelişmesi için çok önemli bir işlev görmüştür. İngilizler Hindistan’ı çeşitli entrikalarla ele geçirince ilk yaptıkları Arap alfabesini kaldırmak, özhintçe kelimeler uydurarak dili Arapça ve Farsça kelimelerden arındırmak ve buna Hindi dili adını vererek İslam etkisini azaltma aracı olarak kullanmak olmuştur.

    16 Haziran 2017 Cuma 09:52Devamını Oku →
  • Zekâ geriletmenin yolu
    Dil ve düşünce insan zihninde birbirine dayalı iki ana unsurdur. Nasıl ki Hz. Adem yaratılınca ona isimler öğretilmiş, bu dil sayesinde serbest düşünme yeteneği kazanmıştır, tersi yani dil ve isimler kaybolunca düşünememek de geçerlidir. Zihinsel beceriler ve düşünme yeteneği dile dayalıdır. Ve bütün diller de eşit değildir. Batı bunun fakına varır varmaz dünya sömürüsünde dili bir silah olarak kullanmaya, toplumları zihnen köleleştirmeye başlamıştır.

    15 Haziran 2017 Perşembe 11:16Devamını Oku →