16 Kasım 2018 Cuma
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

12»
  • S. Nazif KALAYCI
  • Ziya Hocanın inovasyonu
    Türkiye'nin geleceği ve iktidarın yumuşak karnı olan Milli Eğitim konusunda geçmişte yapılan hataların yinelenmemesi gerekir

    15 Ekim 2018 Pazartesi 10:18 Devamını Oku →
  • 'Beyaz Türk' komedisi
    Türkiye'de Beyaz Türk yoktur, bir kuşak erken gelmiş, Batılılaşmış, kaynakları ele geçirmiş, kendini Avrupalı zannetmiş Anadolu köylümüz ve göçmenimiz.

    04 Mayıs 2018 Cuma 11:00 Devamını Oku →
  • Suud Yeni Medine’sinde atlanan nokta
    Suudi Arabistan'ın bu yıl amcasının yerine yönetime gelen veliaht prensi ve ülkenin en güçlü kişisi Prens Selman tarafından 2030 yılı vizyonu olarak yaptığı sunumda üç ülkeye yayılmış NeoM adlı bir megakent planlandığı açıklandı. Fakat burada önemli bir püf noktası atlanıyor.

    25 Ekim 2017 Çarşamba 10:18 Devamını Oku →
  • Çağımız milli eğitim ilkeleri 2
    Türkiye’nin ihtiyacı olan Milli Eğitim sıçramasında düşünülmesi gereken temel özellikler neler olmalıdır?

    11 Ekim 2017 Çarşamba 10:39 Devamını Oku →
  • Çağımız milli eğitim ilkeleri 1
    Türkiye’nin ihtiyacı olan Milli Eğitim sıçramasında düşünülmesi gereken temel özellikler neler olmalıdır?

    10 Ekim 2017 Salı 14:59 Devamını Oku →
  • “Allah-düşmanı” sineması
    Sinema sanatının din karşıtında kullanılmasında ileri boyutlara geçilmiştir. Müslüman toplumlarda Allah’a açıkça hakaret eden ve iftira eden, çocukları Allah inancından uzaklaştıracak fantastik filmlerin yaygınlaştılmasına seyirci kalınmaktadır.

    08 Ağustos 2017 Salı 10:32 Devamını Oku →
  • Ülkemizdeki farklılıklar
    Ülkemizde hangi etnik gruplar ve hangi dinler var? Bazen tartışmalardan kafamızı kaldıramadığımızdan zenginliklerimizi unutabiliyoruz.

    05 Ağustos 2017 Cumartesi 11:34 Devamını Oku →
  • Giydirdiler etrak-ı bi-idrak gömleği
    Türki topluluklar birbirini ne kadar anlıyor, izliyor? Türkler eskiden de birbirini anlayamaz durumda mıydı, yoksa bu suni olarak mı gerçekleşti? Bir Anadolulu bir Özbek kardeşiyle anlaşabilir mi? Türklerin kendi aralarında konuşabilmesi için ne gerekiyor? Giydirilen bu deli gömleğinden nasıl kurtuluruz? Neden son 28 senede kurtulmadık?

    19 Haziran 2017 Pazartesi 09:59 Devamını Oku →
  • İslam dünyası ne konuşuyor?
    Bin parçaya ayrılmış ve en ücra köşedeki noktalarda bile birbirinden uzaklaştırılmaya çalışılan Müslüman dünyası hangi dili konuşuyor, hangi dillerde birbiriyle anlaşıyor, bu dillerin tarihçesi ve birbirine yakınlığı ne kadar? İki milyara yaklaşan Ümmet-i Muhammed’in lisanına yazımızda göz atıyoruz.

    17 Haziran 2017 Cumartesi 13:20 Devamını Oku →
  • Millete oynanan tiyatro
    Türkiye’de Tiyatro sanatının yegane işlevi islamsızlaştırma aracı olmaktır. Bunu dışında sanatsal bir yeri bulunmamakta, propaganda olarak kullanılmaktadır. Toplumun İslam’dan uzaklaştırılmasında sinemadan daha yakın bir etki bırakmak suretiyle önemli tahribatı olan, hemen her oyunda doğrudan din karşıtlığının işlendiği Türk tiyatrosunun bir güzel sanat olarak baştan yapılanması gerekiyor.

    17 Haziran 2017 Cumartesi 10:33 Devamını Oku →
Back To Top