26 Eylül 2018 Çarşamba
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

12»
  • Şaban ÇETİN
  • HAZRETİ ALİ’DEN İLERLEMECİ ÇIKARMAK
    “Ben hikmet eviyim. Ali de onun kapısıdır." Hadis-i Şerif/Tirmizi

    13 Eylül 2018 Perşembe 10:23 Devamını Oku →
  • SANAL GÜZELLİK
    "Aslında her şey bir algıdan mı ibaret?" diye düşünmeden edemiyor insan zaman zaman. Kahramanlar gerçekten kahraman mı? İyiler gerçekten iyi mi? Sağlamlar gerçekten sağlam mı? Ya kötüler. Gerçekten kötü mü, ya da büsbütün kötü mü?

    01 Eylül 2018 Cumartesi 13:00 Devamını Oku →
  • KRİZDEN ÇIKIŞ KRİZİ
    Yok, Katar'dan şu kadar para gelecekmiş!Yok, Çin bize şu kadar kredi verecekmiş!Yok, Rusya'dan çok turist gelecekmiş!Falanca da desteğini açıklamış, filanca "Türk ekonomisine güveniyoruz" demiş!

    21 Ağustos 2018 Salı 08:52 Devamını Oku →
  • FİNANSAL KRİZE KARŞI ÇARESİZ MİYİZ?
    24 ocak 1980 kararları ve 12 Eylül 1980 darbesi ile Ülkemiz önemli bir dönemece girdi/sokuldu. İmitasyon İslamcı/yeni muhafazakârların güzelleme yapa yapa bitiremedikleri Özallı yıllarda, ülkemizin küresel finans kapitale eklemlenme süreci başladı ve hızla devam etti.

    13 Ağustos 2018 Pazartesi 10:33 Devamını Oku →
  • YEŞİL KUŞAK SAKİNLERİ UYANACAK MI?
    Bir koca yüzyılı yanılgılarla geçirdik İslam Dünyası olarak. Başımıza ne ki felaket geldiyse yanılgılarımızdan sebep, hiç birisi bizim bu yanılgılardan kurtulmamıza vesile olamadı. Daldığımız gaflet uykusundan uyanamadık bir türlü. Bir yalanlar dizisine hem kendimiz inandık, hem de cümle âlemi ikna yolunda debelendik durduk bir koca yüzyıl.

    04 Ağustos 2018 Cumartesi 11:57 Devamını Oku →
  • AYARTI/İĞVA
    “Sonra elbette onlara önlerinden, arkalarından,sağlarından, sollarından sokulacağım ve senonların çoklarını şükredenlerdenbulmayacaksın." A'râf: 17

    24 Temmuz 2018 Salı 14:13 Devamını Oku →
  • VE YEMEKLER DE BOZULDU
    "İş başına geçti mi yeryüzünde, içine kadar fesad vermek hars u nesli (ekinleri ve zürriyetleri) helak etmek için sa'yeder (çabalar durur). Allah da fesadı sevmez." Bakara:205

    12 Temmuz 2018 Perşembe 10:29 Devamını Oku →
  • Hoşgeldin sevgili
    “On bir aydır gideli biz de çekerdik hicran Merhaba etdi bizimle yine şehr-i Ramazan”Bahtî  (I. Ahmed)     

    17 Mayıs 2018 Perşembe 12:15 Devamını Oku →
  • Mangal ayini
    Öyle sanıyorum ki 1985 Mart’ıydı. İlkokul 2. Sınıfa gidiyordum. Kış elini ayağını toplamış, bahar neşesi henüz tabiatı sarmasa da habercileriyle kendisini hissettirmişti. Karlar erimeye başlamış, toprak örtüsünü yer yer sıyırarak yüzünü göstermişti. Gölge yerlerde kar kalıntıları vardı hâlâ, kışın ağır misafiri yolu ele almış, köy çevresinden çamlığın eteklerine doğru çekilmişti. Ağaçlar kış uykusunun mahmurluğundan çıkmak üzereydi, sular yeni bir müjde/haber almış gibi heyecanlıydı; coşkun ve bulanık çağlıyordu. Her tarafta başlayacak bir şenliğin hazırlığı var gibiydi.

    07 Mayıs 2018 Pazartesi 15:12 Devamını Oku →
  • “Eseoğlu”
    Devleti Âliyye'nin son dönemi edebiyatçılarımızdan, hikâyeleriyle tebarüz etmiş olan merhum Ömer Seyfettin'inin küçük bir hikâye kitabı var: Yalnız Efe. Milli Eğitim Bakanlığı'nın "100 Temel Eser Projesi" kapsamında olduğundan ilk ve orta öğretim çağlarındaki talebelerin umumiyetle okumuş olduğunu düşünmek istiyorum. Kitabı ortaokul çağlarımda okuduğumu sanıyorum ancak şimdi okuduğumda zihnimde o zaman açılmamış olan kapıların açıldığını, efkârımı farklı ufuklara kanatlandırdığını fark ettim.

    23 Nisan 2018 Pazartesi 06:38 Devamını Oku →
Back To Top