19 Ocak 2018 Cuma
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

12»
  • Sadık USLU
  • Bankacılık sistemi ve mizanındaki döngüsel hata
    Çoğu zaman bilgisayarlarımızın ofis programlarında hesap tabloları düzenlemeye ihtiyaç duyarız. Tablolara girdiğimiz sayısal bilgilerden yararlanarak çeşitli sonuçlar elde ederiz. Eğer, denklemi yanlış kurgularsak; sistem “Döngüsel Başvuru Hatası” adı altında uyarı verir ve işlemi kilitler.

    19 Ocak 2018 Cuma 11:58Devamını Oku →
  • BLOCKCHAİN Teknolojisi Milli Para için kullanılmalı
    Blok zinciri anlamına gelen Blockchain, son zamanlarda sanal para türevleri ile birlikte gündeme gelmeye başladı. Özellikle bir kaç yıldır, fahiş şekilde artan Bitcoin fiyatları, konuya ilişkin ilgiyi daha da arttırdı. Bunda yazılı ve görsel medyanın da payı büyüktür. Belli bir merkeze bağlı olmayan sanal paralar, son derece güvensiz platformlar olan Sanal Para Borsaları üzerinden dünyaya arz ediliyor. Bu platformları kontrol edenlerse; Blockchain teknolojisi'nin kayıt ve şifreleme kabiliyetleri üzerinden itibar oluşturma ve güven kazanmanın hesabını yapıyorlar.

    03 Ocak 2018 Çarşamba 10:15Devamını Oku →
  • Açılmayan Son Matruşka BİTCOİN mi?
    Mevcut finansal anlayış öyle bir çıkmaza girdi ki; sermaye, serseri mayın gibi akacak yeni alan arıyor. En küçük esnaftan, küresel finansın operasyonel ayakçılarına kadar, danışacak merci arıyorlar. 

    25 Aralık 2017 Pazartesi 16:28Devamını Oku →
  • Borca Dayalı Para Sistemi'nden, Talebe Dayalı Para Sistemi'ne yönelişin adı: (Bitcoin)
    Sanal para sistemleri ile ilgili yorumlarımızda; mevcut iktisadi yapının, feodal bir sürece girdiğinden bahsetmiştik. Mevcut borca dayalı sistem, varlığını koruyabilmek için, hakimiyeti elden bırakmadan, yeni bir para açılımı yapmak zorundadır. Sanal Para (Bitcoin), an itibariyle, dolara bağlı borca dayalı anlayışı koruyarak; sistemi farklı bir yaklaşıma devşirmekle meşguldür. Buradaki sanal para, basılı para tartışmaları kimseyi yanılgıya düşürmemelidir. Özünde aynı olan bu sistemler; şimdilerde, kendi madencileri (senyörleri) üzerinden senaryo edilerek, daha sonra meydana inecek politikacılar (şövalyeler) tarafından muhafaza altına alınacağının sinyallerini vermeye başladı bile.

    30 Eylül 2017 Cumartesi 11:41Devamını Oku →
  • Cemil Ertem ve Meral Akşener'e sorular
    Ülkelerin, coğrafya, tarih, dil, din ve diğer kültür unsurları nasıl farklılık gösteriyorsa, iktisadi anlayışları da farklıdır. Siyasetin ihtiyaç duyduğu merkez anlayışı da...

    22 Eylül 2017 Cuma 11:16Devamını Oku →
  • GDO'nun esas nedeni borçlanma ve faizdir
    Genetiği değiştirilmiş organizmalar, kısa adıyla GDO, şimdiye kadar, hep insan sağlığına olumsuz etkileri dikkate alınarak eleştirilmiştir.

    26 Ağustos 2017 Cumartesi 13:24Devamını Oku →
  • 17 Ağustos'tan, 15 Temmuz ve sonrasına mesaj var
    "Dizleri titreyenBabasını arayan kız kalbi mi?Yalvaran betonlara...Yalvaran, sonra meydan okuyan,Kuruyan pınarlarının tuzu muydu gözlerimizi yakan?Yoksa yüreklerimizin buzu muydu?Onu titreten..."[1]

    14 Ağustos 2017 Pazartesi 10:54Devamını Oku →
  • Helalleşmede çığır açmalıyız
    De ki: “Allah’a koştuğunuz ortaklarınızdan hakka iletecek olan bir kimse var mı?” De ki: “Hakka Allah iletir.” Öyle ise, hakka ileten mi uyulmaya daha lâyıktır, yoksa iletilmedikçe doğru yolu bulamayan kimse mi? Ne oluyor size? Nasıl hüküm veriyorsunuz?”

    10 Ağustos 2017 Perşembe 10:50Devamını Oku →
  • Varlık/yokluk savaşları
    "Onlara karşı gücünüz yettiği kadar kuvvet ve savaş atları hazırlayın. Onlarla Allah’ın düşmanını, sizin düşmanınızı ve bunlardan başka sizin bilmediğiniz fakat Allah’ın bildiği diğer düşmanları korkutursunuz. Allah yolunda her ne harcarsanız karşılığı size tam olarak ödenir. Size zulmedilmez." (Enfal, 60)

    08 Ağustos 2017 Salı 14:02Devamını Oku →
  • Borç Transferleri - I: Hakikatin kıyısında yaşamak/ölmek
     "Hani, Rabbin meleklere, “Ben yeryüzünde bir halife yaratacağım” demişti. Onlar, “Orada bozgunculuk yapacak, kan dökecek birini mi yaratacaksın? Oysa biz sana hamdederek daima seni tesbih ve takdis ediyoruz.” demişler. Allah da, “Ben sizin bilmediğinizi bilirim” demişti." (Bakara Suresi 30. ayet)

    01 Ağustos 2017 Salı 14:39Devamını Oku →