23 Haziran 2018 Cumartesi
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

12»
  • Şerif Ali MİNAZ
  • Bir Abdullah İlâhi vardı mütekait değil; Müteharrik bir âdemdi o
    İnsanlar vardır; bir lokma bir hırka felsefesiyle yaşarlar. Durgun, pasif bir hayatları vardır. Ama bazıları da vardır ki, aktif ve aksiyon sahibidirler. Hem kendileri hareket halindedirler hem de başkalarını harekete geçirirler. İşte Simavlı Abdullah İlâhi de, böylesi zatlardan birisiydi. O, hakikati ve erdemi tasavvufi yollarda arayan ve Âdemoğullarına bu yolda ışık tutmaya çalışan güzel bir insandı.

    27 Mayıs 2018 Pazar 08:52Devamını Oku →
  • Meclisin yiğitlerinden biri
    Ankara’da toplanan yeni mecliste bir Erzurum milletvekili vardı; o, I. Dünya Savaşı’nda Kafkas cephesinde subay rütbesiyle Ruslara karşı savaşmıştı. 1918'de Bitlis ve Kars'ın kurtuluşunda mücadele vermişti. Doğu Anadolu Müdafaa-i Hukuk Cemiyeti'nin kurucuları arasında yer almış, Erzurum ve Sivas kongrelerine de katılmıştı. Ve dahi o, Misakı Milli’de imzası olanlar arasındaydı.

    12 Nisan 2018 Perşembe 10:31Devamını Oku →
  • Yasaldır, ama hukuki midir???
    HAREMLERDE ÇAĞDAŞ HARAMLARKıymetli okuyucum, bu yazımda bazı sorular sormayı ve onlar üzerinde düşünmemizi isteyeceğim.

    25 Mart 2018 Pazar 08:36Devamını Oku →
  • Namazlarımızda yadettiğimiz o peygamber?
    Biz Müslümanlar, namazlarımızın son oturuşunda “Salli- barik dualarını okuruz. “Allahım! İbrahim (a.s)e ve âline salât eylediğin gibi, Muhammedimize ve âline de salat eyle!” diye dua ederiz. Rabbimizin huzurunda O güzel elçiyi hatırlarız.

    06 Şubat 2018 Salı 10:38Devamını Oku →
  • Nedir bu çektiklerimiz şu çakma şerif ve efendilerden?
    Çakma şerif, seyyid, efendi ve mehdilere dikkat!

    21 Ocak 2018 Pazar 07:00Devamını Oku →
  • Bir densizin ithamı ve şanlı paşamız
    Bir kukla ve Bir Tweet Adını anmaktan imtina ettiğim, densiz ve şuursuz bir B.A.E. Dışişleri Bakanının tweeti, ne yazık ki, geçtiğimiz günlerde gündem oluşturmuştu.Bu adam bir tweet atmış ve bu tweet ile Medine Müdaafası kahramanı olan Fahreddin Türkkan Paşamızı'hırsız'lıkla suçlamış.1916’da Medine-i Münevvere halkının haklarına tecavüz ettiğini, onların mallarını çaldığını, Şam'dan İstanbul'a'Seferberlik' ilan ederek, Medine'deki el yazması eserleri çaldığını iddia etmişti.

    02 Ocak 2018 Salı 11:35Devamını Oku →
  • Orada bir apartman ve içinde Âkif vardı
    O APARTMANİstanbul’da, İstanbullu olmayanların da tanıdığı veya duyduğu bir İstiklâl caddesi vardır ve orada bir de Mısır Apartmanı. Bu apartman, 1910 yılından bu yana nelere şahit olmamıştır ki?

    31 Aralık 2017 Pazar 07:43Devamını Oku →
  • Dil de dilber de güzel olsun
    Müzakereci Polislerimiz

    02 Aralık 2017 Cumartesi 11:58Devamını Oku →
  • Dilde dilber de güzel olsun
    Müzakereci Polislerimiz Kıymetli okuyucu, soru ile biten bir atasözümüz vardır, değil mi? “Dil mi güzel, dilber mi?” Biz istiyoruz ki, diller de güzel olsun, dilber de. Adı üstünde dilber, yani insan,  zaten güzeldir. Çünkü onu Yaratan, en güzel bir kıvamda yaratmıştır. 

    30 Kasım 2017 Perşembe 13:13Devamını Oku →
  • Şeyh Abdullah’ın oğlu kim
    Bay KİM, Kimdir?Değerli okuyucu, bir önceki yazımızda sözünü ettiğimiz sözde Şeyh Abdullah’ın bir oğlu vardı. Onun da adı KİM PHİLBY idi. Bu yazımızda da ondan bahsetmek istiyorum.

    03 Kasım 2017 Cuma 15:08Devamını Oku →
Back To Top