12 Aralık 2017 Salı
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

12»
  • Şerif Ali MİNAZ
  • Dil de dilber de güzel olsun
    Müzakereci Polislerimiz

    02 Aralık 2017 Cumartesi 11:58Devamını Oku →
  • Dilde dilber de güzel olsun
    Müzakereci Polislerimiz Kıymetli okuyucu, soru ile biten bir atasözümüz vardır, değil mi? “Dil mi güzel, dilber mi?” Biz istiyoruz ki, diller de güzel olsun, dilber de. Adı üstünde dilber, yani insan,  zaten güzeldir. Çünkü onu Yaratan, en güzel bir kıvamda yaratmıştır. 

    30 Kasım 2017 Perşembe 13:13Devamını Oku →
  • Şeyh Abdullah’ın oğlu kim
    Bay KİM, Kimdir?Değerli okuyucu, bir önceki yazımızda sözünü ettiğimiz sözde Şeyh Abdullah’ın bir oğlu vardı. Onun da adı KİM PHİLBY idi. Bu yazımızda da ondan bahsetmek istiyorum.

    03 Kasım 2017 Cuma 15:08Devamını Oku →
  • Şeyh Abdullah
    Bu gün olduğu gibi dün de, Ortadoğu’da kardeş kavgası, kan, kin ve intikam vardı.

    17 Ekim 2017 Salı 11:29Devamını Oku →
  • Dine mi moderniteye mi kulak verelim?
    Ömer Hayyam Demiş kiZaman, 2015 yılının Aralık ayı. Haftanın güneşli ve ılık bir gününde “Bir Bilen Dost’umla yine mütevazı bir çay Bahçesine oturduk. İstanbul boğazının öbür yakasındaki gökdelenleri karşımıza alarak, onları da konu edinen mutad sohbetimizi yaptık.

    09 Ekim 2017 Pazartesi 15:16Devamını Oku →
  • Dine mi moderniteye mi kulak verelim?
    Din bize cemaat olunuz, medeni yani şehirli olunuz diyor. Onun içindir ki, Şehirlerin anası Ümmül Kura’da yani Mekke’de dünyaya gelen Allah Resûlü, Yesrib’e hicret ettiğinde oranın adını MEDİNE (şehir) diye adlandırdı. 

    06 Ekim 2017 Cuma 11:44Devamını Oku →
  • İ.B.B Başkanı Kadir Abimize veda ederken
    İstanbul GündemiBu günlerin İstanbul, hatta ülke gündeminde, Belediye Başkanı Kadir Topbaş Beyefendi’nin görevini bırakması ve makamından ayrılması var.

    25 Eylül 2017 Pazartesi 10:40Devamını Oku →
  • Satanizm ve ülkemiz
    Ülkemiz gençlerinin bir kısmı, Yüce Rabbimizin, Kitabında bizlere bahsettiği vesveseciye, asıl düşmana, kışkırtmacıya gidip kulak verebiliyor; onun buyruklarını yerine getirebiliyorlar ne yazık ki.

    11 Eylül 2017 Pazartesi 12:52Devamını Oku →
  • Teşhircilik ve taciz
    (Exhibitionizm Corporel Ve Mobbing Nedir?)

    22 Ağustos 2017 Salı 11:07Devamını Oku →
  • Kesnizani tarikatı
    Çağımızda HaçlıÇağımızın emperyal güçleri, geçmişte olduğu gibi haçlı seferleri düzenlemiyor. Bunun yerine içimizden birilerini kullanıyor. “100 salak veya mankurt adam, 100 bin dolar, 100 kaleşnikof” formülüyle terör örgütleri oluşturuyor; bunlar vasıtasıyla diyarı İslam’da kan ve gözyaşı akıtıyor.

    25 Temmuz 2017 Salı 17:18Devamını Oku →