16 Temmuz 2018 Pazartesi
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

12»
  • Süleyman DİLMEN
  • Stresin ilacı, daima ümitli olmak
    Gereksiz Strese Son Kitabından Alıntıdır

    25 Haziran 2018 Pazartesi 11:26Devamını Oku →
  • Yüceltilerek misyonu terk edilen Rasulullah (a.s.) 2
    Önceki yazımıza bir hadisle devam etmemiz uygun olacaktır. Peygamberimiz kendisini yüceltme amacıyla: “efendimiz” diyenlere açıkça karşı çıkmış. Ümmetini de uyarmıştır:

    12 Haziran 2018 Salı 10:37Devamını Oku →
  • Yüceltilerek misyonu terk edilen Rasulullah (a.s.) 1
    Allah’a hamd, elçisi Muhammed (a.s.)’ e ve O’nun izinden gidenlere salat ve selam olsun.

    06 Haziran 2018 Çarşamba 11:10Devamını Oku →
  • Hastane anılarım 3
    YASİN KARDEŞİM VE AÇIK HAVA SOHBETİÜzerine duvar düştüğü için kollarını ve bacaklarını kullanamayan ve yanında anne ve babası refakatçi olarak kalan tekerlekli sandalyeli imam hatip mezunu Yasin kardeşimiz ilk tanıştığımızda kartela okumak istememiş –belki ücretli olduğunu düşünmüş olabilir- ancak herhangi bir ücret talep etmediğimi ve Kurandaki mesajların onlara manevi destek olacağını söylemem üzerine başta annesinin okuyacağını söylemiş sonra annesiyle birlikte her gün okuyor ve fizik tedavi ünitelerinde her sabah yenileriyle değiştirmeye başlamıştı tedavide buluştuğumuzda.

    12 Mayıs 2018 Cumartesi 10:20Devamını Oku →
  • Hastane anılarım 2
    HASTANEYE ATANAN GÖREVLİ İMAMTaburcu olmamıza bir hafta kala hastaneye yeni atanan gür sesli görevini seve seve yapmaya çalışan genç imam namaz kıldırdı. Yanına giderek tanıştım ve yaptığım derslerden bahsettim, kendisine devam etmesi konusunda ricada bulundum. O da siz devam edin biz de sizin ilminizden istifade edelim dedi. Sağ olsun memnun kaldığını ve derslere devam edebileceğimi söyledi. Bu ilgisi beni memnun etmişti. O günlerde hastaların ve hastane görevlilerin çoğuyla tanışmış, onlara kitap ve kartela yetiştiremez olmuştum. Doktordan ihtiyaç izni alarak şehir merkezinde bulunan müftülüğün kitapevine gittim ve kitaplar aldım ve çok şükür emanet bilinciyle daha fazla dolaşmasını sağladım.

    03 Mayıs 2018 Perşembe 10:39Devamını Oku →
  • Hastane anılarım 1
    Kütahya’da hastanede kaldığım 15 gün içinde birçok kayda değer hatıram oldu. Bu hastanede çok şey öğrendim ve öğretmeye azmettim çok şükür.

    19 Nisan 2018 Perşembe 10:34Devamını Oku →
  • Okumak üzerine 2
    Bunun üzerine bir örnek düşünelim:Bir doktor bir hastasına bir reçete yazıp ilaçları kullanmasını istiyor.

    06 Nisan 2018 Cuma 09:56Devamını Oku →
  • Okumak üzerine 1
    Çok merhametli ve en iyi koruyucu Allah adına

    26 Mart 2018 Pazartesi 10:50Devamını Oku →
  • Hayat kitabımız Kur’an üzerine 2
     “ Beri yandan, er geç Bizim karşımıza çıkacaklarına inanmayıp kendilerini bu dünya hayatıyla hoşnut kılmaya çalışanlara, onun ötesini gözetmeyenlere ve (böylece) Bizim ayetlerimizi umursamayanlara (onlardan gafil/habersiz olanlara) gelince: yapa geldikleri (bütün o kötülüklerden) ötürü onların varacağı yer ateştir.” (YUNUS, 7-8)

    14 Mart 2018 Çarşamba 12:27Devamını Oku →
  • Hayat kitabımız kur'ân üzerine 1
    " Andolsun ki biz, Kur'an'ı anlaşılması; üzerinde düşünülmesi için kolaylaştırmışızdır.O halde bir düşünen (ibret alan) var mı?" (54/Kamer, 17)

    08 Mart 2018 Perşembe 11:05Devamını Oku →
Back To Top