16 Kasım 2018 Cuma
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

12»
  • Y. Mim. Çelik ERENGEZGİN
  • MİMARLAR GÜNÜ VARMIŞ MEĞER!..
    55 yılı aşkındır, çilekeş yolcusuyum bu mesleğin.. Bir gün hakkımda; “MİMARDI!..” denmesidir beklentim.. 

    10 Ekim 2018 Çarşamba 08:04 Devamını Oku →
  • TRİLYE CİNAYETİ!..
    Ancak, böyle bir vahşi katliam mı uyandıracak sizleri sayın yöneticiler?.. Yoksa daha da büyükleri mi gerekecek!!!.. 

    09 Ekim 2018 Salı 08:03 Devamını Oku →
  • CUMA GÜNLERİ İÇİN!
    İzninizle, Cuma kutlamalarımız adına kısa bir kanaat notu paylaşacağım.. Cumanız mübarek olsun yada “hayırlı cumalar” tek selâmımız oldu farkında mıyız?..

    31 Ağustos 2018 Cuma 14:40 Devamını Oku →
  • ŞELÂLENİN YAZDIRDIKLARI...
    Güzel bir hanım silüetinde akan yukarıdaki şelaleye; “işte doğanın mucizesi”demiştim Facebook’ta. Bir arkadaşımız, "doğanın değil de Tanrının mucizesi desek daha iyi olmaz mı"dedi. Şöyle bir yanıt vermek istedim kendisine:

    28 Ağustos 2018 Salı 08:40 Devamını Oku →
  • İŞTE YANIT!..
    Sadece; “ne olacak memleketin şu hâli”diyenlere yanıt verdi memleket..

    25 Haziran 2018 Pazartesi 14:25 Devamını Oku →
  • Ülkemiz adına 7 adım...
    1- "Ekolojik” olmak, aslında doğaya uyumlu ve böylece “ekonomik”olmaktır. Dolayısı ile ekonominin; öncelikle sarfiyatı kısmak, yani; “zaten yanlış olan kaynakların üretimini verimli kullanmaya çalışmak”değil, “var olan tertemiz kaynakları kullanarak, ne bir fazla ne eksik,gerektiği kadar enerjiharcamak”olduğunu açıklamalı ve örneklemeliyiz.. Bu anlayışla, ev ölçeğinden kentsel ölçeğe, yani “güneş evinden güneş kente”doğru giden yolda, her türlü işlev ve kapsamda projeler üretmeliyiz.

    19 Haziran 2018 Salı 11:05 Devamını Oku →
  • 2018’in 14 Şubatı..