25 Eylül 2018 Salı
Gelişen Olaylara İslami Bakışın Adresi...
Farkımız yorumlarımızda...
 - Facebook  - Twitter  - Instagram  - Youtube
Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Bizi Takip Edin

Instagram

1234567891011»»»
  • Yunus EKŞİ
  • Eğitimi Ekşioğlu Ailesi mi bozdu?
    Türkiye’de temel sorunlardan biride maalesef eğitim. Prof. Dr. Emin Gürses'in de bir programda dile getirdiği  ABD ile 1947 yılında yapılan anlaşmalarla eğitimimiz maalesef henüz daha millileşememiştir. Gürses’in verdiği bilgiye göre eğitim komisyonunda dört Türk dört ABD’li olmak kaydıyla başkanı da ABD’nin büyük elçisi olacak şekilde hala etkin bir komisyon var.  Son kararı da büyük elçi söylüyor.

    21 Eylül 2018 Cuma 10:32 Devamını Oku →
  • Milli Para ve Ordu
    Türk siyasetinin bugüne kadar Nato ve sermaye tarafından yapılandırılma süreci, aktif aktörler ve süreçsel işleyiş biçimi bakımından küresel finans sisteminin gerçek yüzünü gösterecek biçimde daha merkezi bir hal aldı.

    17 Eylül 2018 Pazartesi 09:50 Devamını Oku →
  • Cumhurbaşkanı Bankalar için "Bu ancak esrar eroin tüccarlarında olur" dedi.
    TESK Genel Kurulu'nda ekonomik gündeme ilişkin  açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı, faize olan karşıtlığını dile getirirken, Merkez Bankası 6.25  faiz arttırdı. 17.75 olan faiz % 24’e yükseltildi. Dünyada en yüksek faiz veren ilk üç ülke konumuna yükselen Türkiye, faiz açıklamasından sonra dolar/TL 6.02 ye euro 7 TL’ye indi.

    16 Eylül 2018 Pazar 08:30 Devamını Oku →
  • Türkiye, Rusya ve İran Arasında Milli Paralarla Ticaret
    Rusya’dan ve Iran’dan yapılan  mevcut ticaret hacminin Türkiye’nin aleyhinde olduğu gerçeğine rağmen; Türkiye, Rusya ve  Iran arasında yerli paralarla dolar bağımlılığından çıkarak ticaret yapılması için atılan adımların son derece sevindirici olduğunu söyleyebiliriz.

    11 Eylül 2018 Salı 08:30 Devamını Oku →
  • Bu adam Türkiye’ye nasıl bir kötülük yaptı?
    Mevcut finans sistemini Borca Dayalı Para Sistem (BDPS) olarak tanımladı. Paranın üretilmesinin, üretimin kendisi kadar önemli olduğunu söyleyerek, temel iktisadi paradigmaları sorgulatıcı üç soru sordu;1.Para kimi?2.Parayı kim üretiyor?3.Bizi biz den habersiz kim sürekli borçlandırıyor?

    09 Eylül 2018 Pazar 08:20 Devamını Oku →
  • Milli görüş yaşlanıyor mu?
    Milli görüş bir dünya görüşüdür. Yaşam biçimini vahye dayandıran, vahyin önünde hiç bir şeyi görmeyen; zulme karşı organize  olmuş,  kenetlenmiş, kişisel ihtiraslara ana hedefi kurban etmeden; Türk milletine gerçek bir refahı öneren ve bunun mücadelesini yapan bir görüştür.

    04 Eylül 2018 Salı 10:22 Devamını Oku →
  • Haçlı Seferinin Askersiz Hali
    ABD paralı askerleri ile dünyada işgal güçlerini hareket ettiriyor. Irak işgalinde de bu paralı askerler vardı. Türk askerinin başına çuval geçirildiğinde de bu paralı askerler aktifti. Çünkü meclisten ABD’nin bankerlerin paralı askerlerinin geçmesine izin verilmemişti.

    01 Eylül 2018 Cumartesi 11:35 Devamını Oku →
  • Alternatif finans modeli üretmeden hükümet başarılı olabilir mi?
    Basılı paraların altın karşılığı yoktur. Dolayısı ile para ve türevleri karşılıksız üretilmektedir. Bu karşılıksız üretim, kurulu bir finans sistemi içinde; faizin bağımsız etken olarak hareket ediyor olmasındandır.

    29 Ağustos 2018 Çarşamba 08:22 Devamını Oku →
  • Türkiye yeni bağımsız finans sistemine öncülük edebilir
    Türkiye finansal bağımlılığı sürdürerek; 2023 hedeflerine ulaşabilir mi?  Bu sorunun cevabı bize göre elbette hayırdır. Ülkenin geleceğine yönelik oluşturulmuş  hedeflerin, hangi temel dayanaklarla ulaşılacağı gerçeğinin ne olduğuna dair  baktığımızda, önümüze finans sistemi çıkıyor.

    28 Ağustos 2018 Salı 10:31 Devamını Oku →
  • Faizci ekonomist yazarlara hodri meydan
    ‘’Faize fiyat dışında siyasi veya ekonomik manalar yüklemek kör ideoloji ve dini rant çabasıdır. ‘’Bu sözler 15 Ağustos Para Analiz yazarı Atilla Yeşilada’ya ait. Daha önce kendisine eleştirel bir yazı kaleme almış, kendi kurgusal kabulleri içerisinde cevap vermiştim. IMF'in Türkiye davetçisi Atilla Yeşilada, You Tube'da; Merkez Bankasının faizleri arttırmadığı için, döviz kurunun yükseldiğini, bununda kanuni suç işlemekle, konuya ilişkin etkin karar odaklarının yargılanabileceğini ima etmişti.

    25 Ağustos 2018 Cumartesi 08:30 Devamını Oku →
Back To Top