Faizci kurum olan bankalar insanları ve ihtiyaçları sömürür. Bankaların doğasında yardımlaşma yoktur. Verilen kredilerle kazanamayan üstelik kaybeden insanlardan bile faiz alırlar. Bankalardan hayır beklemek ahmaklıktır. Müteşebbis kadınlarımız vardır. Onlarla ortaklıklar kurulabilir. Ama kadınları iş hayatına yönlendirici genel politikalar uygulamak ve onların evleri dışında işçi olarak istihdamını teşvik etmek toplumumuz için...
03/02/2024 12:59
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.